Måndag!

helgen satt fint ! :D
och söndag gick åt helvete
match men det blev iaf vinst 3-0 till oss
jag spelade ur dåligt ! aja , även sånt händer ;)
måndag idag då , suger snoppe !
skola , sovmorgon till halv 11 - gytt !
hem - dator - sova . ut och träffa kajsa och maria ! :D
sen kom även andrea ett tag , mysigt (;
kom hem , duschade - dator - snart sängen och sy -.-
sen blir det tv som vanligt ! :D
jag har även kollat på lite kläder på nelly , asos o lite sådana sidor
hittade mycket , får vänta in nästa månad, då jag får be
mamma eller pappa beställa hem till mig :d
just det ! nu är min holland resa köpt iaf :D
ibland bara älskar man sina föräldrar asså . HEHE
aja puss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0