måndag - studiedag ! :)

jävligt länge sedan jag skrev igen , haha säger varje gång jag skriver att dt ska bli förbättring , och säger även det till alla som "klagar" över att jag aldrig skriver ;) men typ snacka om liv att lägga ner 120 minuters tid på att skriva typ en dagbok , som alla andra ska läsa ? hehe, kan ju säga att jag inte har mycket till liv just nu - därför jag skriver.
jaja helgen har varit chill mackrill till max
var inom hanna en sväng i lördags med the girls
och kollade melodifestivalen , själv höll jag mig
åt EMD och Alcaztar eller hur de nu stavas ! :)
på tal om melodi festivalen , vad var dt för
plastik opererad 50 + som vann ? jaja whatever
hade studiedag idag , så softade satan med
maria alex anne och emelie linus och robban :D
drog hem till mamma , fixade fram 2 vp och sen blev dt
"lets puff" bakade kladdkaka och poppade popcorn :D
redigt mysigt, faktiskt :) kom hem till pappa runt 4, gick och la
mig i sängen och kollade på top modell sen sex and the city (y)
sitter nu här , och ska snart ner o hämta ett äpple och lägga mig
i sängen och läsa twilight . myysigt som satan !
Just dt , jag hr även klippt lugg , HAHA åt helvete med det
ser ut som en redig pajas , ångrar dt föööör myckeeet ! - never again !
så hädan efter kommer jag gå med uppsatt hår och en söt liten klämma som håller bort luggen från mitt face !!
jaja nu pallar inte mitt liv att skriva mer.
Searching for a good life ;)
 have it . /// LLLLLLL !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0