Chill dag :D

Länge sedan jag skrev nu
men ja , vaknade hos lallex idag :D
stack till skolan , drog hem.
fixade lite med mitt nya rum . - hot ! ;)
sen typ pluggade , i 10 min sen pallade jag nte mer , hihi
iaf drog hem till mamma hämtade kläder som jag ska sy om imorn
med maria - hos henne också för den delen ;)
när jag ar påväg hem ringde telen , snackade med lillan :D
kom hem , satte mig lite vid datan och sen ringde anne
och bad mig komma ut , va ute med henne ett bra tag :) myyyys :D
stack sen in , och nu sitter jag här och gör ingenting förrutom
att skriva här ;) aja , ska lägga mig i tid ikväll :D

lite godingar :)
shakira ft wyclef jean - hips dont lie (Dj execute RMX)
keri hilson ft. lil wayne - turning me on
Flo Rida - right round
50 cent - get in

Lillan (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0