söndag , OHJA !

jadå , igår kväll var fan riktigt kul :D
började med att jag var hemma och
tog det lugnt och lite sånt , som vanligt ;)
sen bar det av till stan för att träffa alex o lina
och fixa lite små grejor :D . sedan blev dt hanna
och smart som jag e glömde jag presenten hemma
men jaja , käka o sånt där . sen började förfestandet :)
runt halv 12 stack vi till henke och träffade många bekanta ansikten :D
var där drygt 30 min , drog hem till hanna igen med lita folk :D
säger bara 2009 har börjat riktigt jävla bra :)
iaf . de sista stack halv 5 på morgonen
och död som jag var gick jag raka vägen in i sängen och sov :D

vaknade iaf hos hanna med alle hanna o kajan i samma säng , sov gott iaf :D
vaknade med värsta bak smällen. men jaja , kajsa stack och isabelle ersatte
henne ,) låg i sängen o kollad epå allt möjligt  :) sen tack jag o alle hem
och jag begav mig till träning med eskil , som gick åt helvete
men jaja jag o mathilda stannade kvar i sär vädret och blev typ cp sjuka
HEHE . men jaja lägger in lite bilder sen från gårdagen :D posshaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0