2008!

ja vad ska man säga om 2008 ?
kan väll säga att det är ett minnesvärt år! .. verkligen ! :)
året började med att jag fortfarande var kär i fotboll 
det började med att jag, Hanna och Elin spelade HM med 92orna :)
där efter spelade vi DM inomhus där vi kom 3a , mötte MFF om 3dje, 4je plats , och självklart tog vi dem :)
i febuari någon gång , kommer jag ihåg att jag hade min efterlängtade fest . som blev total kaos ! mer än så behövs inte nämnas.
från februari - mars , var jag ganska kass i skolan, började festa desto mer , och sket i allt annat som inte berörde mig , ett bra exempel på ego.
den 12 mars , stack jag och min bästa vän Hanna tll Phillipinerna , något som jag aldrig kommer glömma !
vi va då där i 19 dagar och kom hem som små negrar :) - ente lugnt.
efter resan började jag ta tag i mitt skolarbete , och kämpade på mig 3 nya vg. terminen börjad gå mot sitt slut , och vi slutade skolan - frihet ! :)
på sommarlovet var dt att man drog till gröningen och först sola & bada , hem göra v si , dra till gröningen och träffa massa med nytt folk ! :D
hrm, i juli någon gång var det Gothia , lika kul som förra året , med stattena if , detta året gick inte lika bra som sist , men vi kom iaf till a-slutspel och mötte våra kära vänner texas spirit , som vi även mötte dagen innan vi drog till gothia , matchen slutade 6-5 tll dom , och tjaa , det jag kommer ihåg från den matchen var att det var min första match under hela gothia , och gjorde ju då mitt första mål på gothia. Varför jag inte spelade mer än så , var för i första matchen efter två minuter så stukade jag min fot , och den blev total blå och svullen , kunde knappt gå på den . och ja så ont som jag hade då har jag nog aldrig haft , om man räknar bort det med min arm , men det kommer lite senare ;)
well , från gothia till eskilscupen , där vi kom 4a eller 3a kanske det va (?)
kommer ihåg matchen mot snöstorps if , det är nog bland den roligaste matchen jag har spelat , och med bassem som dommare (y) haha.. iaf den matchen gick sär bra ! hihi , i den matchen gjorde jag nog 2 assister och 2 mål , och tror vi vann med 5-0 elr 6-0 ? :)
jaja , sen började då skolan igen , jag var kaxig & skrek mycket på lektionerna tillsammans med mathilda , började dock inte skolan på ett bra sätt..
men sen får vi ju inte glömma kajsas mysiga hemma kvällar :) fifan , i just say ,i love it . och även då skapade jag och mathilda våran egen låt " vi är jätte jätte nyktra " som nu är en legend :)
iaf , året gick och mitt inrese för fotbollen sjönk desto mer.
nu slog det mig (I) jag måste ju berätta om när hanna låg inne på sjukan pga sitt hjärta..
vi splade match i hittarp , årets sista match.. Hanna kom , och alla blev typ sjukt glada för att hon fick permis från sjukan :)
men matchen började rulla igång , jag , som anfallare fick bollen , gick förbi någon spelare och sedan skulle gå på avslut . jag jag precis skulle skjuta .. kom en jävel o puttade mig , så jag föll o landade på armen , fick åka in på akuten ..  medan jag fick vänta i 8 timmar gick jag upp till hanna o träffade henne - chill and dill ;)
jaja , de var ingen större skada med den .. året gick och vi skulle äntligen praoa , jag & alexandra skulle praoa på espresso house , och vi tyckte dt skulle bli skit kul , men nej vi hade helt fel . efter första dagen hatade vi det !
jaja iaf , året gick och det började närma sig sitt sluta , jag blev bättre i skolan och sket i att festa ett tag och satsade allt i skolan , visst det lönade sig . jag höjde mig i 9 ämnen :) & sen får vi ju inte glömma nyår , men det behövs nte ta här hahaha.

dem som har gjort detta året är , familjen , hanna , e-berg tjejerna med mera , lillan , anna ! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna.

Pöööss på 2008 och pöss på lovan ! <3

2009-01-11 @ 13:47:18
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/
Postat av: Anonym

detsamma hannaaaa :D:D <3<3

ett bättre 09 nu dåja :) <3

2009-01-12 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0