13/1 09 :)

jadå , skola idag igen . vafan ska jag säga om det ?
typ , jag h-h-h-atarr skolan !
well , drog hem & sånt , pluggade lite matte ,
eftersom jag pratade bort hela lektionen med bla maria anna och alex.
sten tufft ! ,
men iaf , efter jag hade pluggat stack jag till klubben för sånt spelar möte
hihi , gick väll bra :) efter dt stack jag hem , och stack sedan upp till mamma
för att hämta mina chinos och hämta min ipod laddare. drog ner till pappa igen
och nu sitter jag hr och gör typ nada , fett trad , ska strax gå o kolla på lite tv
med en fet popcorn skål i famnen :D mm..MOOMS!
yesyes :) GÖTEBORG <3
hör jag att det klirrar det siesta ? :D

lägger upp denna härliga bilden från lussevakan :)

Kommentarer
Postat av: annapanna

haha, rullstolskvällen!

2009-01-16 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0