vallåsen

idag har dt varit en askalas dag
har verkligen haft det riktigt skoj ! :)
började med att dra sig upp från sängen kl 7
segt , men det gick , sagta men säkert ;)
förutom att jag trillade i trappan
händer alltid mig - hal trappa -.-
men sen begav sig dt mot vallåsen :D
då vi började att knäppa på pjäxor
skidor stavar och brillorna på (H)
haha , lol men iaf . dro upp i backen och åkte
ett bra tag :) allt var kul tills man frös ihjäl
pga att 2 par av mina vantar åkte ner i liften :(
så frös sönder om händerna HEHE . jaja thats life.
kom hem till alexandra runt 5 tiden , då pappa kom och hämtade
mig vid 6 tiden . åkte hem sov , chillade , och duschade
nu sitter jag här och kollar på beck och dricker tee även ifall jag nte tkr dt är gott
men det är varmt iaf ;p fryser dock fortfarande.
men iaf , sitter fortfarande här (H) hihi , och väntar på alexandra som kommer snart
så ska vi dra till statoil och hem till mamma ,
köpa godis och hämta ipod laddare :D fett chill mackrill
imorn turnerar vi vidare till Hestra med skolan , lär bli najs :D
bilder och "text om resan" kommer imorn också ! :)
puuss hare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0