19/2

kan väll började med att jag vaknade hos anna imorse
av att hanna helvetes klocka ringde " en socker bagare"
jotack , silken morgon dödare den är ist. hah cp
iaf , drog hem runt 12 chillade , kollade på tv och sov :)
gjorde v mig , stack ner till stan och träffade Hanna
stack hem till Robban , var där i 15 min kanske tills vi
åkte ner till knutan för att ragga upp Alexandra. Drog
och käkade kebab och pommes ;b . sen drog Hanna
hem och jag Alex och Robban drog hem till mig
och chill krökade :) robban stack runt 11 och jag och alex
var fortfarande hos mig och dansade, hihi!
sen runt 12 följde jag henne till Linus och jag drig hem till pappa
och nu sitter jag här och gör ingenting , ska snart ner och göra
mitt rutinerade natta te. Där efter blir det väll sängen :)
& just det, jag har blivigt helt kär i Oasis :|
känner nte igen mig själv vafan , en gång hardstyle
alltid hardstyle ! höhööö
lägger in lite pics imorn pallar nte nu.

Have it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0